Betaling
1. De klant zijnde en een bedrijf kan de via de website bestelde producten op de volgende wijzen betalen:
iDEAL;
Ceditcard;
Betalen bij afhalen.
2. Indien de klant niet binnen 30 dagen na de factuurdatum het factuurbedrag heeft betaald, dan is de klant in verzuim en wordt de wettelijke handelsrente aan de klant in rekening gebracht.
3. Alle gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten die Suiker Geluk maakt om de vordering van de klant te incasseren komen voor rekening van de klant. De buitengerechtelijke incassokosten worden vastgesteld op 15% van de hoofdsom met een minimum van € 100,-.
*Bij het betalen op een van de genoemde wijzen gelden de voorwaarden van de betreffende aanbieder van het betaalproduct. Suiker Geluk heeft passende veiligheidsmaatregelen genomen om de elektronische betaling veilig te laten verlopen.
Ophalen / levering bestelling
1. Vanaf het moment dat u de bestelling ophaalt en deze zich buiten onze ophaallocatie bevindt, bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen.
2. Sweets kunnen het beste plat vervoerd worden het liefst achterin de auto of plat op de vloer.
3. Levering van producten is alleen aan de orde als dit een afgesproken onderdeel is van de overeenkomst. In alle andere gevallen dienen bestelde producten op het afgesproken tijdstip op het te leveren/ afhaaladres overhandigde worden.
4. De door Suiker Geluk opgegeven leverdatum is slechts indicatief.
5. De bestelling wordt niet op algemeen erkende feestdagen geleverd.
6. Bij de klant zijnde een bedrijf wordt de bestelling geleverd tot aan de receptie.
7. De klant is verplicht het product in ontvangst te nemen. Blijft de klant hiermede in gebreke, dan komen de daardoor ontstane kosten voor zijn rekening, zoals de kosten voor het nogmaals bezorgen van het product. Het niet in ontvangst nemen van het geleverde product komt voor risico van de klant.
8. Door de beperkte houdbaarheid van een product is het mogelijk dat een product niet nogmaals bezorgd kan worden. In een dergelijk geval blijft de overeengekomen vergoeding verschuldigd.
9. De bestelling kan niet naar een postbus gestuurd worden.
10. Indien de klant wenst dat de bestelling met spoed geleverd wordt, dan dient de klant contact op te nemen met Suiker Geluk. Voor het met spoed leveren van een bestelling worden extra kosten €15,00 in rekening worden gebracht. Deze kosten worden vooraf aan de klant kenbaar gemaakt.
11. Bij aflevering kan om een handtekening worden gevraagd van de persoon die de bestelling in ontvangst heeft genomen.
12. Suiker Geluk is niet aansprakelijk indien een klant na overeengekomen afhaal tijd de bestelling niet heeft opgehaald of niet heeft aangenomen ten tijde van afgesproken datum/tijd/adres.