Algemene voorwaarden Suiker geluk
1. Suiker Geluk is een eenmansbedrijf en behoudt zich het recht voor om bij ziekte, letsel of zwaar wegende privé omstandigheden de bestelling te annuleren. Ik zal mijn uiterste best doen om een passende oplossing aan te dragen door bijvoorbeeld collega bakkers uit de regio te vragen.
2. Alle prijzen, genoemd op de website, zijn inclusief BTW.
3. Er is geen bestelminimum. Grote bestellingen geld geen bestelmaximum. Grote afname voor een speciale datum is altijd in overleg.
4. Een bestelling van Sweets dient het liefst minimaal 1 week van tevoren geplaatst te worden.
5. Bij uitzondering maak ik ook Sweets in spoedopdracht, d.w.z. minimaal 3 dagen van te voren bestellen en als de planning van Suiker Geluk het toelaat.
6. Voor spoed opdrachten wordt €15,00 extra in rekening gebracht.
7. Elke bestelling en alle afspraken worden altijd per email bevestigd.
8. Suiker Geluk is niet verantwoordelijk voor beschadigingen aan de sweets nadat deze zijn opgehaald of afgeleverd.
9. Onze sweets worden volgens de HACCP richtlijnen gemaakt. *Dit houdt in dat wij zoveel mogelijk kruisbesmetting proberen te voorkomen. Wij kunnen / mogen alleen geen 100% garantie geven dat het compleet allergeen vrij is.
10. Bij ons bestellen is dan ook op eigen risico met zicht op allergieën.
Betaling
1. De klant zijnde een bedrijf kan de via de website bestelde producten op de volgende wijzen betalen:
iDEAL;
Ceditcard;
Betalen bij afhalen.
2. Indien de klant niet binnen 30 dagen na de factuurdatum het factuurbedrag heeft betaald, dan is de klant in verzuim en wordt de wettelijke handelsrente aan de klant in rekening gebracht.
3. Alle gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten die Suiker Geluk maakt om de vordering van de klant te incasseren komen voor rekening van de klant. De buitengerechtelijke incassokosten worden vastgesteld op 15% van de hoofdsom met een minimum van € 100,-.
*Bij het betalen op een van de genoemde wijzen gelden de voorwaarden van de betreffende aanbieder van het betaalproduct. Suiker Geluk heeft passende veiligheidsmaatregelen genomen om de elektronische betaling veilig te laten verlopen.
Ophalen / levering bestelling
1. Vanaf het moment dat u de bestelling ophaalt en deze zich buiten onze ophaallocatie bevindt, bent u zelf verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen.
2. Sweets kunnen het beste plat vervoerd worden het liefst achterin de auto of plat op de vloer.
3. Levering van producten is alleen aan de orde als dit een afgesproken onderdeel is van de overeenkomst. In alle andere gevallen dienen bestelde producten op het afgesproken tijdstip op het te leveren/ afhaaladres overhandigde worden.
4. De door Suiker Geluk opgegeven leverdatum is slechts indicatief.
5. De bestelling wordt niet op algemeen erkende feestdagen geleverd.
6. Bij de klant zijnde een bedrijf wordt de bestelling geleverd tot aan de receptie.
7. De klant is verplicht het product in ontvangst te nemen. Blijft de klant hiermede in gebreke, dan komen de daardoor ontstane kosten voor zijn rekening, zoals de kosten voor het nogmaals bezorgen van het product. Het niet in ontvangst nemen van het geleverde product komt voor risico van de klant.
8. Door de beperkte houdbaarheid van een product is het mogelijk dat een product niet nogmaals bezorgd kan worden. In een dergelijk geval blijft de overeengekomen vergoeding verschuldigd.
9. De bestelling kan niet naar een postbus gestuurd worden.
10. Indien de klant wenst dat de bestelling met spoed geleverd wordt, dan dient de klant contact op te nemen met Suiker Geluk. Voor het met spoed leveren van een bestelling worden extra kosten €15,00 in rekening worden gebracht. Deze kosten worden vooraf aan de klant kenbaar gemaakt.
11. Bij aflevering kan om een handtekening worden gevraagd van de persoon die de bestelling in ontvangst heeft genomen.
12. Suiker Geluk is niet aansprakelijk indien een klant na overeengekomen afhaal tijd de bestelling niet heeft opgehaald of niet heeft aangenomen ten tijde van afgesproken datum/tijd/adres.
Retour
bestellingen kunnen niet retour verzonden, of retour gebracht worden. De artikelen bestaan uit voedingsmiddelen. Bent u ontevreden of heeft u een klacht. Lees dan verder in de voorwaarden wat u kunt doen.
Copyright
1. Suiker Geluk maakt nooit producten na van een andere bakker,
2. maar stuur eventueel een foto ter inspiratie.
3. Vullingen , decoraties en dergelijke komen natuurlijk wel vaker voor op/in andere sweets.
4. Alle foto’s en teksten vallen onder copyright en mogen niet zonder toestemming van Suiker Geluk gebruikt worden.
Klachten
1. Bij onvrede over een bestelling dien je binnen 24 uur schriftelijk te melden per mail suikergeluk@gmail.com. Na 24 uur vervalt het eventuele recht op terug gave of coulance vanuit de kant van " Suiker Geluk ".
2. Graag duidelijk vermelden waar de klacht over gaat, + foto's toevoegen waar mogelijk.
3. Klachten over onze sweets, graag bewijs materiaal bewaren, zodat wij kunnen oordelen of de klacht gegrond is. Bewaar altijd een stukje zodat wij dit kunnen beoordelen.
Annulering
1. Annulering dient via de e-mail te geschieden
2. De klant kan de bestelling tot 48 uur voor de dag dat de bestelling verzonden of afgehaald wordt kosteloos annuleren. *totaal kosten van de factuur zullen terug geboekt worden naar het rekening nummer van herkomst, of naar doorgegeven bank gegevens van de klant.
4. Bij annulering binnen 48 uur voor de dag dat de bestelling verzonden of afgehaald wordt dan word er 50% in rekening gebracht.*50% kosten van de factuur zullen terug geboekt worden naar het rekening nummer van herkomst, of naar doorgegeven bank gegevens van de klant.
6. Indien de bestelling niet afgehaald wordt zonder annulering wordt het gehele bedrag van de bestelling in rekening gebracht.
7. Als de klant niet thuis is of als er geen derde aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen op afgesproken aflever datum en tijd zal de bestelling automatisch geannuleerd worden vanuit Suiker Geluk er vind geen nieuwe aanbieding plaats op adres met een nieuwe datum / tijdstip.
.